К основному контенту

Посадові обов’язки педагога-організатора

ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА
Організовує:
− проведення організаційно-масової та культурно-освітньої роботи в дитячих та юнацьких організаціях, дозвілля та відпочинку дітей за місцем проживання;
− діяльність дитячих і громадських організацій, об’єднань, допомагає в плануванні їхньої діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності і демократизму з урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів.
− умови для широкого інформування учнів про діючі дитячі й молодіжні організації, об’єднання;
− наочне оформлення школи за тематикою роботи, яку проводить;
− дітей і підлітків до роботи в гуртках, секціях, клубах, товариствах за інтересами школи, в позашкільних закладах, за місцем проживання. Особливу увагу приділяє дітям, схильним до правопорушень, з неблагополучних сімей;
− заходи щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, здійснює індивідуальну роботу з педагогічно занедбаними дітьми, підлітками.
− канікулярний відпочинок учнів;
− літній відпочинок школярів: створення оздоровчих таборів різних типів, залучення до них, в першу чергу, дітей-сиріт, напівсиріт, дітей із багатодітних, малозабезпечених, неблагополучних сімей;
− роботу органів учнівського самоврядування і шкільних громадських організацій, надає їм організаційно-методичну допомогу і сприяє створенню умов для діяльності;
− планування своєї роботи, веде у встановленому порядку документацію;
− консультативну допомогу батькам, педагогічним працівникам.
Сприяє:
− впровадженню кращих народних традицій, звичаїв, обрядів, свят, вихованню поваги до рідної мови, народного танцю, пісні, музики;
− оновленню змісту і форм діяльності організацій, об’єднань, організовує їхню колективно-творчу діяльність відповідно до вікових інтересів учнів і вимог життя;
− розвитку і задоволенню інтересів, організації дозвілля молодших школярів, вихованців груп продовженого дня;
− класним керівникам, вихователям у проведенні культурно-освітньої роботи з учнями, змістовній організації відпочинку та дозвілля.
Має право на:
− самостійний вибір форм і методів роботи з учнями і планування її на основі плану роботи школи і педагогічної діяльності;
− участь в управлінні школою в порядку, визначеному Статутом школи; участь у роботі педагогічної ради школи;
− захист професійної честі й гідності;
− ознайомлення зі скаргами й іншими документами, що містять оцінку його роботи, надання щодо них пояснень;
− захист своїх інтересів самостійно і/або через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного або службового розслідування, пов’язаного з порушенням педагогом норм професійної етики;
− конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законодавством;
− підвищення своєї кваліфікації;
− атестацію на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію;
− надання учням під час занять, перерв обов’язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, встановлених Правилами заохочення і покарання учнів школи.
Відповідає за:
− організацію роботи шкільної дитячої організації та учнівського самоврядування, планування роботи дітей за віковими групами у об’єднаннях
− завдані школі або учасникам навчального процесу збитки у зв’язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов’язків педагог-організатор несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим і/або цивільним законодавством.
− здоров’я і безпеку довірених йому учнів, дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.
− дотримання етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу педагога в школі, в побуті, в громадських місцях.
Погоджує:
Свою роботу з директором школи, заступником директора школи з виховної роботи.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Кричалки, заклички, девізи, промовки та назви загонів (для літнього табору)

„Кричалки” – це метод виведення зайвої енергії та негативних емоцій дитини, накопичених у повсякденному житті. Тільки уявіть: ні в школі, ні вдома дитині кричати не можна! Крик, до речі, розвиває легені, знімає нервове напруження. Кожний масовий захід спробуйте розпочинати тим, що „розбудите”, „ розігрієте” дітей, дасте їм викричатися, а заодно і покричати, розвиваючи легені й виплескуючи зайву енергію. 1. Вихователь(В):”Здрастуйте, діти!” Діти (Д):„Здрась!”(привітання повторюється 3 рази) В:” Настрій як?” Д: „Ось так!”( кисть в кулак,великий палець вгору) В: ”Чи насправді так?” Д: „Так!” Усі: „ Ура! Ура! Ура!” ( на цих словах можна підстрибувати) В: „ Щоб усе було в порядку” Д: „Ми виходим на зарядку” В: „ Настрій як?” Д: „Ось так!” ( кисть в кулак,великий палець вгору) В:” Чи усі гадають так?” Д: ”Так, так, так!” В:” Молодці!” Д: ”От так ми!” В:” Розумахи!” Д: ”Так це ми!”(гладячи себе по голові)  В:” Чудово!” Д: ”Фантастично!” В:” Прекрасно!” Д: ”Екзотично!”(потираючи до...

Рухливі ігри для літнього табору

Конкурс акторської майстерності Правила: від кожного загону вибираються по два (мінімум) представники – хлопчик і дівчинка. Вони продумують за допомогою вихователів собі імідж і презентують його. Це й буде І конкурсом. Далі – різноманітні конкурси, в яких учасники демонструють свої акторські здібності. Конкурси оцінює журі. Після кожного конкурсу один чи кілька учасників, які набрали найменшу кількість балів, вибувають (отримуючи при цьому заохочувальні призи – все-таки грають діти), поки не залишиться 1 переможець. Кількість конкурсів визначається Вашою фантазією і можливостями, кількістю учасників (загону) і відведеним на гру часом. Нижче наводяться завдання, з яких можна скласти цікаву конкурсну програму. І.Ведучий: Уявіть та інсценізуйте нам ситуації:  1. Вокзал. Потяги прибувають і відправляються. Зараз вам за моїм сигналом треба показати дії людини, яка, запізнюючись, застрибнула у потяг, що вже рушив, і через деякий час дізнається, що потяг іде в протилежний потрі...

Оздоровлення та відпочинок дітей(на законодавчому рівні)

ЗАКОН УКРАЇНИ Про оздоровлення та відпочинок дітей (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2008, № 45, ст.313) {Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1401-VI від 21.05.2009 , ВВР, 2009, № 41, ст.597 № 2289-VI від 01.06.2010 , ВВР, 2010, № 33, ст.471 № 2856-VI від 23.12.2010 , ВВР, 2011, № 29, ст.272 № 5462-VI від 16.10.2012 , ВВР, 2014, № 6-7, ст.80 № 1295-VII від 03.06.2014 , ВВР, 2014, № 29, ст.944 № 77-VIII від 28.12.2014 , ВВР, 2015, № 11, ст.75 № 592-VIII від 14.07.2015 , ВВР, 2015, № 35, ст.342 № 766-VIII від 10.11.2015 , ВВР, 2015, № 52, ст.482 № 922-VIII від 25.12.2015 , ВВР, 2016, № 9, ст.89} {Установити, що у 2016 році норми і положення  абзацу десятого частини першої статті 1 ,  частини першої статті 24 ,  частини першої статті 25  цього Закону застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявних фінансових ресурсів державного і місцевих бюджетів та бюджету Фонду соціального страхування ...